top of page
Szukaj
Zdjęcie autoraMateusz Kurza

Pierwszy wpis !

Na pierwszy wpis rzucam temat „Podlaska Muzyka” i nie chodzi tu o muzykę wywodzącą się na przestrzeni dziejów z województwa podlaskiego, a o muzykę lokalnych twórców. Na przestrzeni lat odkąd pamiętam i odkąd jestem aktywny na lokalnej scenie muzycznej, a sięga to mniej więcej 2012 roku, przewinęło się ich mnóstwo. Niektóre składy przestały istnieć, część się reaktywowała, a z jeszcze innych powstały nowe fajne składy. Jak to wszystko ewoluowało i na jakim etapie jest teraz? Tego wszystkiego dowiecie się z tej strony. Będę sięgał do artystów i wydarzeń sprzed kilku lat, ale również będę informował o nowościach i tym co teraz najważniejszego i najciekawszego się dzieje.




Trochę o mnie, żeby nie było, że jestem przypadkową osobą, która próbuje się wypowiadać na temat białostockich, czy też podlaskich twórców. Swoją przygodę z muzyką zacząłem w 4 klasie (ma się wówczas chyba ok. 10 lat), tak więc moja muzyczna droga w tym roku osiągnie pełnoletność. Od samego prawie początku grałem w zespołach rockowych takich jak Bik Bara Bum, czy Turpis, krótka przygoda z White Words, gdzie nagraliśmy jeden utwór. Od 2012 jestem członkiem i twórcą zespołu Holy Tram, z którym miałem największe osiągnięcia. Zagraliśmy kilkadziesiąt koncertów w Polsce, w 2015 roku wydaliśmy debiutancki album, którego premiera odbyła się w Operze i Filharmonii Podlaskiej podczas widowiska o nazwie Panta Rhei. Później w 2019 roku wydaliśmy EPkę „Myśli”, a na początku roku kolejną EPkę „Pas Oriona”. Ponadto zorganizowałem kilkadziesiąt koncertów w jednym z lokalnych pubów, a od 6 już lat jestem współorganizatorem Charytatywnego Koncertu Świątecznego #śledźpingwina. Dodatkowo, aby podnieść swoje kwalifikacje, bo zainteresowanie czasem nie wystarcza ukończyłem Akademię Menedżerów Muzycznych, która dała mi ogrom wiedzy o szerokim rynku muzycznym pod wszelkimi możliwymi zagadnieniami.



Aktualnie dążę do tego, aby móc wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem lokalnych twórców i artystów. Stąd też moje Stowarzyszenie Artystyczno-Kulturalne ASMR. Mam nadzieję, że znajdziesz tu ciekawe informacje oraz uda mi się przedstawić jakąś ciekawą, nową muzykę.

9 wyświetleń0 komentarzy

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page